دادستان عمومی و انقلاب گرمسار با اشاره به شناسایی ۵۰۰ نقطه برداشت غیرمجاز در حریم حبله‌رود، گفت: تیم مشترکی از دادستانی گرمسار و فیروزکوه برای شناسایی متخلفان در این زمینه تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، وحید محمدی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای حفاظت از منابع آب گرمسار با تأکید بر لزوم برخورد با متجاوزان به حریم رودخانه و جلوگیری از تصرفات غیرقانونی در بالادست رودخانه حبله‌رود، بیان کرد: تیم مشترک دادستانی از شهرستان‌های گرمسار و فیروزکوه برای شناسایی برداشت‌های غیرمجاز از حبله رود شامل نمایندگانی از اداره آبفا، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه کشاورزی و منابع آب است.

وی با اشاره به مصوبات حاصل از دیدار دادستان‌های گرمسار و فیروزکوه، اضافه کرد: بر این اساس تشکیل تیم مشترک جهت شناسایی متخلفان به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت و با توجه در پیش بودن فصل تابستان و گرما، از هفته جاری بازدیدها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون حدود ۵۰۰ نقطه برداشت غیرمجاز در حریم حبله رود شناسایی شده است، گفت: نتیجه این بازدید به مجموعه ۲ دادستانی شهرستان‌های گرمسار و فیروزکوه جهت برخورد قانونی ارسال می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب گرمسار بیان کرد: ساماندهی قانونی برداشت ها از منابع آب در حبله رود طبق قانون وزارت نیرو در استان تهران و سمنان جزو اولویت های و مطالبات مردمی و کشاورزی منطقه است.

 

انتهای پیام/*