رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه گفت: حدود 200 بسته تهیه شده و اقلام تهیه شده در این پویش شامل کیف، کفش، جامدادی، دفتر و اقلام لوازم‌التحریری است.

علی اصغر عموزاده در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، در خصوص اجرای پویش «همه با هم» در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: پویش «همه با هم» با شعار «همه برپا» در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در شهرستان فیروزکوه با همکاری خیرین اجرا شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰ بسته تهیه شده و اقلام تهیه شده در این پویش شامل کیف، کفش، جامدادی، دفتر و اقلام لوازم‌التحریری بود؛ همچنین تعدادی لباس فرم مدرسه برای دانش‌آموزانی که امکان مالی برای تهیه آن نداشتند، از طریق خیرین تهیه و برای این دانش‌آموزان ارسال خواهد شد.

وی اشاره داشت: قبل از بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید تا ۱۵ مهرماه برای کلیه خانواده‌ها با اولویت خانواده‌هایی که دانش‌آموز و محصل دارند، سبد کالای غذایی و معیشتی تهیه و ارسال شود؛ اجناس مدنظر تهیه، آماده و در حال بسته‌بندی است و روزانه حدود ۲۰ بسته آماده و برای این خانواده‌ها ارسال خواهد شد.

عموزاده با اشاره به این که اجرای این پویش در سال‌های گذشته نیز با شعارهای متفاوت انجام می‌شد و هدف کاهش دغدغه خانواده‌های بی‌بضاعت در آستانه سال تحصیلی است، بیان کرد: هر ساله قبل از بازگشایی مدارس از طریق خیرینی که با اداره بهزیستی همکاری و تعامل دارند، در این زمینه اقدام می‌کنیم؛ با کمک خیرین یکسری دانش‌آموزی که شرایط خرید لوازم‌التحریر را ندارند آغاز سال تحصیلی همچون دیگر دانش‌آموزان آماده شروع مدرسه و تحصیل علم شوند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه از طریق واحد مشارکت مردمی، حوزه جلب و جذب، در این اداره آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و خیرخواه است؛ این نکته نیز قابل ذکر است که شماره حساب مشارکت مردمی این اداره با شاخص شهرستان فیروزکوه است که مردم می‌توانند از طریق این شماره حساب نذدورات یا اقدامات خیرخواهانه خود را به این اداره داشته باشند.

 

انتهای پیام/*