مسئول جامعه زنان سپاه شهرستان پردیس گفت: شهروندان از نمایشگاه فرهنگی هفته دفاع مقدس در تپه نورالشهدا شهر پردیس استقبال خوبی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، رضوان حسنی مسئول جامعه زنان سپاه شهرستان پردیس با اشاره به استقبال خوب شهروندان از نمایشگاه فرهنگی هفته دفاع مقدس در تپه نورالشهدا شهر پردیس گفت: بسیج زنان شهرستان پردیس در کنار نمایش مسیر آسمانی نمایشگاهی برپا کردند که طی آن برنامه های متنوع فرهنگی در خصوص سبک زندگی حضرت زهرا (س)، پرده خوانی، نمایش فیلم با دوربین vr، زیارت مجازی و غرفه های مختلف عفاف و حجاب را بهمراه داشت.

وی به غرفه شمیم شهادت در نمایشگاه اشاره‌ و بیان کرد: در این غرفه بازدیدکنندگان با سبک زندگی شهدا آشنا می شوند و در غرفه زن و مقاوت به وضعیت بانوان در زمان جنگ پرداخته می شود.

حسنی همچنین در خصوص غرفه های نوگلان عاشورایی اظهار داشت: در این غرفه خانواده ها می توانند کودکان خود را جهت نگهداری و یا تماشای نمایش ویژه و نقاشی به مربیان بسپارند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در یکی از غرفه ها لوازم التحریرهای ایرانی اسلامی موجود است که بازدیدکنندگان می توانند برای شروع سال تحصیلی این محصولات را خریداری کنند.

حسنی در خصوص غرفه شمیم رضوان خاطرنشان کرد: مشاوران مرکز شمیم رضوان پردیس برای مشاوره و ارائه راهکارهای مناسب زناشویی و خانواده در این غرفه حضور دارند.

انتهای پیام/*