در پی بازديد فرماندار از تنها بیمارستان شهر پردیس اعلام شد بزودی سایر بخش های درمانی، تصویربرداری و دیالیز شفا فعال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، پورابراهیم فرماندار شهرستان پردیس در بازدید از بیمارستان شفا پردیس با ریاست و هیات مدیره این بیمارستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار رئیس بیمارستان شفا ضمن تشکر از حضور و دغدغه فرماندار نسبت به مباحث حوزه سلامت شهرستان اعلام داشت که این بیمارستان در طول کمتر از یک دهه فعالیت خود فراز و فرودهای مدیریتی مختلفی داشته اما به حول و قوه الهی در یک سال گذشته و در اوج همه گیری ویروس کرونا فعالیت موثری در ارائه خدمات درمانی به همشهریان عزیز پردیس داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان شفا دارای ۶۴ تخت بیمارستانی اعم از تخت های بستری، ccu icu nicu می باشد اظهار داشت در حال حاضر این بیمارستان با بیمه نیروهای مسلح و اکثر بیمه های تکمیلی طرف قرارداد می باشد و در حال رایزنی برای قرارداد با بیمه سلامت و تامین اجتماعی هستیم که اگر به همت و حمایت مسئولین شهرستان این امر محقق شود عملا خدمات بیمارستان دولتی شده و هزینه های سنگین درمان برای عموم مردم سهل و آسان خواهد شد.

پورابراهیم همچنین اعلام کرد؛ که در آینده نزدیک بخش های مختلف بیمارستان اعم از درمانی، تصویربرداری و دیالیز فعال شده تا خدمات بهتری به مردم شهرستان پردیس ارائه نماید.

در ادامه فرماندار پردیس نیز ضمن تشکر از مدیریت بیمارستان و راه اندازی مجدد آن موفقیت بیمارستان در ارائه خدمات درمانی را در گرو تکمیل خدمات و اعتماد سازی متقابل بین مردم و بیمارستان دانست و اعلام نمود فضای حاکمیتی شهرستان در کمک و حمایت از این مجموعه درمانی آمادگی کامل دارد.

 

انتهای پیام/*