فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت:  آیین بدرقه کاروان های اعزامی شهرستان پردیس به حرم مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در سی و سه و مین سالگرد ارتحال بنیانگزار انقلاب اسلامی در قالب "یاوران ولایت" صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، سرگرد ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس تصریح کرد: کاروان های اعزامی شهرستان با عنوان یاوران ولایت و از اقشار مختلف در قالب ۲۸ دستگاه اتوبوس و هزار و ۲۰۰ نفر از بخش های جاجرود، پردیس و بومهن با برپایی مراسم بدرقه به مرقد مطهر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این کاروان ها شامل اقشار مختلف کارگری، کارمندی، ورزشکاران و مردم محلات هستند که با هماهنگی سپاه و ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) به این سفر معنوی زیارتی می روند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس همچنین گفت: تعداد متقاضيان جهت شرکت در مراسم ارتحال بسیار بالا بود که متاسفانه امکان حضور همه میسر نبود و تنها هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان را توانستیم در قالب کاروان ها اعزام کنیم.

سرگرد گرمابدری افزود: گروه های پزشکی درمانی نیز کاروان های شهرستان را در طول سفر همراهی می کنند و با تمهیدات لازم از سوی پلیس راهور و نیروی انتظامی شهرستان پردیس زمان حرکت کاروان ها به حرم امام (ره) در نظر گرفته شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس اظهار کرد: در طول سفر توزیع اقلام فرهنگی و معنوی بین زائران و دیگر برنامه های فرهنگی برای آنها اجرا می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کاروان های صبح امروز به صورت مستقیم به حرم امام راحل اعزام و طبق هماهنگی های انجام شده پس از تجمع همه کاروان ها به صورت منسجم و یکپارچه در قالب کاروان های اعزامی وارد حرم مطهر شده و به سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب گوش می دهند.

 

انتهای پیام/*