رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: تاکنون ۱۱ پرونده در سامانه سیتا ثبت نام و برای تشکیل پرونده به بانک کشاوزی معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی،  سید محمد قریشی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس، با اعلام خبر توزیع کارت دامدار در این شهرستان تصریح کرد: دامدار کارت در قالب تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز و مواد اولیه با سود ۱۰ درصد از سوی بانک کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه اذعان داشت: تاکنون ۱۱ پرونده در سامانه سیتا ثبت نام و برای تشکیل پرونده به بانک کشاوزی معرفی شدند و مدیریت جهاد کشاورزی همسو با سیاست‌های دولت و با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تأمین امنیت غذایی کشور این طرح را در شهرستان اجرا کرده است.

قریشی همچنین بیان داشت: با توجه به رسیدگی به مشکلات صنف نانوایان، طی نشستی با مسئولان اتحادیه و نانوایان منتخب، مشکلات صنف مطرح و راهکارهای برون رفت از مشکلات احتمالی و ارائه خدمت بهتر به شهروندان با پخت به موقع، منظم و با کیفیت نان بررسی شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پردیس در پایان تاکید کرد: یکی از برنامه های پیش‌بینی شده از سوی این مدیریت در راستای رفع مسائل و مشکلات، برگزاری جلسات با اعضای صنف مرتبط برای ارائه نان با کیفیت به شهروندان است.

انتهای پیام/*