سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی دماوند از کشف انواع اقلام مصرفی روغن خوراکی و قنادی از انبار یک واحد صنفی در منطقه گیلاوند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی،پیرو گزارشات مردمی در خصوص دپوی کالاهای اساسی در انبار یک واحد صنفی اطراف منطقه گیلاوند، بلافاصله گشت مشترک تنظیم بازار شهرستان دماوند در محل حاضر شد.

در این گشت نظارتی که با محوریت ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند از دستگاه‌های ذیربط از جمله مدیریت جهاد کشاورزی، بازرسی فرمانداری، اتاق اصناف، پلیس نظارت بر امکان عمومی، صمت، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان برگزار می شود، طی بازرسی از یکی از انبارها در مرحله اول که  متصدی ان از بازنمودن درب امتناع کرد، پس از هماهنگی و اخذ دستور از مقامات قضایی شهرستان دماوند، تعداد زیادی از انواع روغن قنادی، سرخ کردنی، مایع سرخ کردنی و پخت و پز و اقلام مصرفی قنادی کشف شد.

گفتنی است این اقلام شامل بیش از هزار کیلوگرم روغن های مصرفی جامد و مایع و مورد استفاده صنف بود که به‌علت ثبت نبودن انبار واحد صنفی در سامانه جامع انبارها این اقلام کشف شد.

همچنین میزان ۳۰۰ کیلوگرم مواد مصرفی برای قنادی و خوراکی به علت تاریخ مصرف گذشته و نگهداری در غیربهداشتی به‌منظور خارج کردن از چرخه مصرف انسانی ضبط و معدوم‌سازی شد.

 

انتهای پیام/*