شهردار بومهن گفت: ما 4 ناحیه شهرداری را پیش بینی کرده ایم که بزودی راه اندازی می شود تا خدمات را از ستاد شهرداری به نواحی منتقل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، مجتبی رضازاده شهردار بومهن در جمع خبرنگاران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی تصریح کرد: امروزه شهرداری صرفاً یک نهاد خدماتی نیست و هم اکنون در تمامی عرصه های فرهنگی و اجتماعی در گستره شهر، حضور دارد؛ مدیریت شهری خبرنگاران را در کنار خود می بیند و ما می توانیم از این ابزار کارآمد به نحو شایسته در راستای نهادینه شدن خدمت به جامعه استفاده نماید.

شهردار بومهن در ادامه بیان داشت:  اعتقاد داریم که میبایست بصورت مستمر اخبار و گزارشات صادقانه و بدون بزرگنمایی با شهروندان در میان گذاشته شود لذا خط مقدم جامعه در حوزه انتقال پیام ها رسانه ها هستند و به همین منظور مثبت گرایی و نگاه مردمی به حوزه رسانه بسیار حائز اهمیت است.

رضازاده ادامه داد: دیدگاه ها و تفکرات مردم در شهر می تواند بسیار تاثیرگذار  باشد، بطوریکه حتی اگر به روزترین مدیران و بودجه ها در شهر  هزینه شود، اما فرهنگ مردم تغییر نکند، نتیجه ای نخواهد داشت.

شهردار بومهن ضمن اشاره به وسعت و پهنه شهر، اذعان داشت: شناخت مشکلات و معضلات شهر بومهن با توجه به وسعت آن نیازمند بررسی های دقیق بوده و در همین راستا ما 4 ناحیه شهرداری را پیش بینی کرده ایم که بزودی راه اندازی می شود تا خدمات را از ستاد شهرداری به نواحی منتقل کنیم و پُرواضح است که نیازهای هرکدام از نواحی و محلات با توجه به تعدد اقوام و فرهنگ ها متفاوت خواهد بود.

وی افزود: بعد از راه اندازی نواحی، شهرداران نواحی انتخاب خواهند شد و در هر ناحیه کارشناسان مختلف با تخصص و کارآمدی منصوب می شوند که انشالله خدمات بصورت عادلانه و دقیق در نواحی مختلف شهر و بر حسب نیازهای محلات تقسیم گردد.

رضازاده با اشاره به گسترش فعالیت های مدیریت فرهنگی اجتماعی در این شهرداری گفت: ما در همه ابعاد فرهنگی برنامه داریم و  حوزه فرهنگی-اجتماعی شهرداری در فعالیت های ورزشی و گردشگری ورود پیدا نموده است که هرکدام از این عرصه ها می تواند ابزار کارآمدی در راستای ارتقای کیفیت زندگی و نشاط شهروندان باشد.

وی در خصوص دیدارهای مردمی خود نیز بیان داشت: ما در روزهای یکشنبه هر هفته طرحی با عنوان قرار خدمت داریم که در قالب آن با حضور مدیران شهری به محلات مختلف شهر سرکشی می کنیم؛ لذا از همه خبرنگاران عزیز دعوت می کنیم که در این دیدارهای مردمی حضور داشته باشند.

رضازاده یکی از مهمترین چالش ها و آسیب های شهر بومهن را  موضوع فاضلاب شهری و تکمیل این پروژه دانست و گفت: به نظر بنده با اختصاص بودجه های ملی و بعد از آن یک عزم جدی و کشوری میتوان بر این معضلات شهر بومهن فائق آمد.

 

انتهای پیام/*