باشگاه فوتبال یاران خادمی روز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت در سالن شهرداری پردیس میزبان تیم ایراکام تهران بود که این بازی با ۲ گل  به تساوی کشیده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، بهنام خادمی مدیر باشگاه یاران خادمی و تنها نماینده فوتسال شهرستان پردیس در بازی های لیگ دوم کشوری در همین رابطه با اشاره به بازی روز گذشته گفت: بازی روز گذشته نماینده فوتسال شهرستان پردیس با دو گل امین اسفندیار و محمد رفیع به ثمر نشست و تیم رقیب نیز به میزبانی شهرستان پردیس با دو گل نتیجه بازی را مساوی کرد.

وی با تشکر از مسئولین شهرستان پردیس بابت هماهنگی های صورت گرفته در بازی روز گذشته خاطرنشان کرد:  سپاس ویژه از فرمانداری، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و شهردار پردیس و همکاران ایشان در مجموعه ورزشی شهرداری بابت هماهنگی ها داریم که سالن شهرداری را در اختیار نماینده شهرستان پردیس گذاشتند و تمام همکاری خود را انجام دادند.

خادمی همچنین تاکید کرد: تیم فوتسال یاران خادمی باید در روز ۲۳ اردیبهشت به مصاف تیم میزبان  شاهرود برود و امیدواریم در این بازی هم بتوانیم بهترین بازی را به نمایندگی شهرستان پردیس انجام دهیم.

 

انتهای پیام/*