امام جمعه شهرستان پردیس گفت: امیدواریم طبق آنچه حضرت علی (ع) در حکومت داری رفتار میکردند مدیران ما رفتار کنند و با خائنان برخورد شود که مسبب گرانی ها و تورم و سختی های مردم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به همزمانی استقبال از شهدا و شب ۲۱ رمضان و برنامه های قدر اظهار داشت: در این شب های قدر، عبادات و اعمال ویژه را انجام دهید و توبه را به تاخیر نیندازید و از قدرهای شیطانی و انسانی آگاه باشید که خدا توبه کاران را دوست دارد‌.

وی همچنین با اشاره به فضایل و نوع حکومت داری مولی متقیان حضرت علی (ع) بیان داشت: مسئولیت برای مدیران فرصت انجام عمل درست و خدمت به مردم است، نه زیاد کردن اموال و امیدواریم طبق آنچه حضرت علی (ع) در حکومت داری رفتار میکردند مدیران ما رفتار کنند و با خائنان برخورد شود که مسبب گرانی ها و تورم و سختی های مردم هستند.

امام جمعه پردیس خاطرنشان کرد: امیرالمومنین با مدیرانی که خیانت میکردند هیچ ارفاقی قائل نبودند و مسئولینی که می دزدیدند و چپاول می کردند طوق ننگ و بدنامی بر گردنشان می آویخت و مهر بر پیشانی اشان می زند که همه آنها را بشناسند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس در ادامه تاکید کرد: منفور ترین افراد از نگاه امام اول شیعیان کسانی اند که دنبال عیب دیگران هستند و از نگاه این بزرگواران اگر معایبی از دیگران را هم در ذهن دارید باید پاک کنید.

حجت الاسلام حسینی به افزایش قیمت ها و گرانی ها اشاره کرد و افزود: این مشکلاتی است که از دولت قبل باقی مانده و می خواهند دولت را ناکارآمد نشان دهند و تدبیر و امید آنها را هم در آن ۸ سال دیدیم که کشور را معطل مذاکره و گدایی با آمریکا کرده بودند و وضعیت را به اینجا رساندند.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: حذف و برکناری مدیران «چرتی» که از آن دوره ماندند و علت تورها و گرانی ها بودند خواسته مردم است و مدیران بر جای مانده از قبل برکنار شوند، چرا که اگر هست سال تدبیر شده بود وضع ما این نبود.

وی همچنین به ضعف در بازرسی ها و وجود برخی دلالان زالو صفت و زیاد خواه که هنوز دستشان کوتاه نشده اشاره و خاطرنشان کرد: این افراد هر جور که خواستند چپاول کردند و خود اینها اخلال ها را که منجر به گرانی است، بوجود آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به روز قدس و برنامه راهپیمایی مردم شهرستان در این روز ضمن اعلام مسیرهای راهپیمایی گفت: رسانه های استکباری در حال تلاش برای تضعیف برپایی نماز و راهپیمایی در این روز هستند اما ما ثابت کردیم یادگار امام هستیم و جمعه اخر ماه مبارک رمضان هر سال پرشور و محکم در این مراسم شرکت کردیم.

وی در پایان به برپایی نماز عید فطر طبق سال گذشته در میدان امام رضا (ع) شهر پردیس اشاره کرد و گفت: برخی برنامه ها در شهر پردیس و برخی در بومهن برپا می شود و وحدت و همدلی بین این دو شهر برای مدیران اهمیت دارد و نباید جای گلایه برای برخی باشد.

 

انتهای پیام/*