جلسه هیئت امنای شهدای گمنام بخش رودهن با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، شامگاه روز چهارشنبه جلسه هیئت امنای شهدای گمنام بخش رودهن به ریاست رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه رودهن، ذوالفقاری بخشدار رودهن، خانجانی، مدیر کل بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس شرق استان تهران، پاوندی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودهن و جمعی از مسئولین در سالن جلسات بخشداری رودهن برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند ضمن اشاره به مقام والای شهدای گمنام اظهار داشت: نقش فرهنگی حرم های شهدای گمنام در جامعه غیرقابل انکار است و شهرستان دماوند نیازمند بهره‌مندی از این پایگاه فرهنگی است.

طاهرخانی افزود: ساماندهی هرچه سریع‌تر مزار مطهر شهدای گمنام بخش رودهن مطالبه عموم مردم و به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و بایستی در این زمینه کاری اساسی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اينکه ساخت يادمان هاي شهداي گمنام بايد در شان شهدا و متناسب با فرهنگ شهر رودهن باشد؛ افزود : کميته فني متشكل از متخصصين معماري و هنر كار طراحي يادمان ها را انجام دهند و براي ورودي مكان ها و سازمان هاي محل دفن شهيد گمنام نيز نمادهاي يكساني طراحي و درنظر گرفته شود تا مردم از وجود مزار شهداي گمنام در آن مكان اطلاع يابند.

وی در پایان بر تهیه تقويم زمانبندي ساليانه جهت انجام برنامه هاي فرهنگي و مذهبي در محل مزار شهداي گمنام جهت جلوگيري از موازي کاري و تداخل برنامه ها و تسهيل در برنامه ريزي تاکيد كرد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص فعالیت‌های عمرانی به منظور تکمیل یادمان‌های در حال احداث و نیز فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در جوار یادمان‌ها، بحث و گفت‌وگو شد.

 

انتهای پیام/*