سرپرست شهرداری بومهن ضمن تقدیر از همه ی دستگاه های امنتیتی و خدماتی در روز طبیعت گفت: در شهر بومهن سنت دیرینه روز طبیعت بدون هیچ مشکلی برقرار بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه شرقی، حسن الماسی مفیدی سرپرست شهرداری بومهن، از همکاری ویژه نیروی انتظامی در 13 فروردین ۱۴۰۱ و روز طبیعت تقدیر کرد و اظهار داشت: از اولین ساعات روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ مردم بومهن طبق آئینی سنتی و دیرین با حضور در باغها، بوستانها و فضاهای سبز شهری در کنار خانواده خود مراسم سیزده بدر را در هوایی بهاری گذراندند.

وی گفت: در همین راستا حضور موثر ماموران نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در مسیرهای پارکها و بوستانهای شهر بومهن قابل تقدیر است و شاهدیم که نیروی انتظامی با تامین امنیت شهر به خصوص پارکها و بوستانها و اماکنی که شهروندان اسکان یافته بودند، خدمات ویژه ای را به شهروندان ارائه دادند و این حضور موجب رضایت عموم مردم شهر شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

الماسی در ادامه از حضور موثر نیروهای آتش نشانی در پارکها و محل استقرار شهروندان خبر داد: گروه های عملياتي آتش نشانان شهرداری نیز همزمان با روز طبيعت در نقاط پرتردد اين شهر به خصوص در پارکها حضور یافتند تا از وقوع هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

سرپرست شهرداری بومهن بیان کرد: نگهداری و حراست از عرصه های طبیعی به عنوان موهبت خدادادی وظیفه ای ملی و همگانی است و توسعه فضای سبز یک وظیفه عمومی است و تنها به دستگاه‌های اجرایی مربوط نمی‌شود بلکه همه مردم نیز باید در این زمینه تلاش لازم را بکار گیرند.‌

انتهای پیام/*