به گزارش پایگاه خبری همشرقی، مراسم تجمع روز ۱۳ آبانماه با حضور دانش‌آموزان بسیجی و مسوولان شهرستان پردیس در پارکینگ بوستان نوالشهدای فاز۳ پردیس با شکوه و حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار شد. بنابراین گزارش این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی کشورمان آغاز و سپس حاضران با شعار مرگ بر […]

به گزارش پایگاه خبری همشرقی، مراسم تجمع روز ۱۳ آبانماه با حضور دانش‌آموزان بسیجی و مسوولان شهرستان پردیس در پارکینگ بوستان نوالشهدای فاز۳ پردیس با شکوه و حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار شد.

بنابراین گزارش این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی کشورمان آغاز و سپس حاضران با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه به استقبال سخنان حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس رفتند که در سخنان خود اظهار کردند: امام خمینی(ره) که به سیاست های رژیم منحوس پهلوی که دست پرورده آمریکا بود اعتراض کرده و تبعید شدند و استکباد اینگونه با دین اسلام، دینداران و آزادی‌خواهان مقابله میکرده و تا به امروز نیز این روند برخورد ادامه دارد.

امام جمعه پردیس گفت: لانه جاسوسی آمریکا در چنین روزی به تسخیر دانش‌آموزان‌ما درآمد و جاسوسانشان را دستگیر و از کشور بیرون راندند، هر فرد و دولت مسلمان باید نسبت به استکبار ستیزی اینگونه عمل کنند.

وی افزود: ملت ما همیشه با تبعیت از قرآن مجید و با استکبار ستیزی خود یار و یاور مظلوم بوده و همچنان دشمن آمریکای جنایتکار و همراهانشان هستیم.

حسینی با بیان اینکه چه گواردی انسان را مستکبر میکند، اعلام کرد: اولین مورد ثروت و قدرت است که دولت‌ها را مستکبر میکند، اما کشور ما با وجود داشتن ثروت و قدرت مستکبر نیست زیرا مزین به قرآن و ایمان است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: برخی از مستکبرین ثروت و قدرت دارند اما به دلیل نداشتن ایمان مستکبر شدند و فریاد‌ها، قدرت و ثروت پوشالی آنها را امروز می بینیم.

وی با بیان دومین مورد مستکبر شدن، عنوان کرد: فقر فرهنگی و وابستگی فکری به غرب باعث مستکبر شدن میشود و ما نیز اگر در فرهنگ وابسته به غرب باشیم مستکبر خواهیم شد و خداوند در این دنیا و آخرت مستکبرین را مجازات خواهد کرد.

حسینی اضافه کرد: در سبک زندگی، مسائل اقتصادی و فرهنگی دقت کرده و الگوی اسلامی را برای هر اقدامی درنظر بگیرم.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: امروز کسانی که مستضعف فکری، فرهنگی و وابسته به غرب هستند کشورشان دچار ذلت شده و دچار خفت و خواری شده‌اند.

وی با اشاره به سومین مورد مستکبر شدن، ابراز کرد: غفلت از قدرت نامحدود الهی سومین مورد از مستکبر شدن است زیرا برخی مستکبرین دنیا قدرت نامحدود الهی را به حساب نمی آورند و در قرآن آمده که این افراد با ذلت به هلاکت خواهند رسید.

حسینی افزود: با استقامت و صبر در مقابل مستکبرین عالم پیروز خواهیم شد و بیش از چهار دهه از انقلاب می‌گذرد یکی از ویژگیهای ملت ایران استقامت و صبر بوده و هر روز شکست، خفت و خواری دشمنان را می بینیم.

امام جمعه پردیس مطرح کرد: اخراج آمریکا از منطقه به سبب همین استقامت ها و وجود رهبری شایسته است و همانگونه که در قرآن آمده هر کشور نیاز به رهبری عالم دارد و اگر ما در کشورمان رهبری و هدایت کار دینی نداشتیم وضعیت مناسبی نداشتیم.

وی ادامه داد: ولی فقیه سربازانی را تربیت کردند که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دنیا ایستادگی کردند و امروز نیز ایمان سربازان مقام معظم رهبری در هر اتفاقی که رخ داده پیروز شدند و الگوی تمام سربازان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حسینی اضافه کرد: امروز با تلاش سربازان رهبری، راهزنی آمریکایی‌ها در دنیا آشکار شده است آنهایی که قصد داشتند نفت صادراتی ایران را به یغما و سرقت ببرند توسط سربازان سپاه عزیزمان به دنیا نشان داده شد.

امام جمعه پردیس یادآور شد: آمریکای دزد و راهزن قصد داشت نفت صادراتی ایران را غارت کند اما سربازان انقلاب با ایمان قوی، استقامت و اطاعت از رهبری آنها را با خفت و خواری فراری دادند به گونه‌ای که حتی جرات تعقیب ناوهایمان را نداشتند.

وی تصریح کرد: اتحاد و انسجام ما باعث پیروزیمان در دنیا خواهد شد و یکی از راه‌های مقابله با استکبار برخورد تهاجمی است نه انفعالی زیرا هرگاه عقب کشیدیم و به دشمن لبخند زده و به آنها اعتماد کردیم دشمن به ما ضربه زده است.

حسینی افزود: باید با دشمن تهاجمی برخورد کنیم زیرا تمام اتفاقاتی که رخ می‌دهد برای فشار آوردن به ایران اسلامی است تا تسلیم خواسته های آنها در برجام شویم.

امام جمعه پردیس ادامه داد: در مقابل دشمنان نباید عقب کشیده و منفعلانه برخورد کنیم و باید مانند عین الاسد، ساقط کردن گران ترین پهباد آمریکایی ها و غیره عمل کرده و دشمنان را به زانو در‌بیاوریم.

وی در پایان گفت: برخورد تهاجمی با دشمنان یکی از راه‌های مقابله با استکبار جهانی است و نباید با آنها برخورد تکریمی و با احترام داشته باشیم زیرا مستکبرین تکریم و احترام را نمی فهمند و باید با آنها از بالا و تحقیر صحبت کنیم تا هیمنه پوشالی آنها شکسته شود.

در پایان این مراسم قطع نامه ۱۳ آبان‌ماه توسط یکی از دانش‌آموزان بسیجی قرائت و پرچم رژیم جعلی صیهونیستی و آمریکای جنایتکار به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/*